loading...
بیتوته
آخرین ارسال های انجمن
بهترین فان بازدید : 142 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه ۹۳

اس ام اس های عاشقانه

اس ام اس عاشقانه 93,عاشقانه 93

 

 

هــــوا را هــــــر چــــقــدر نفـــــس بــکــشـــی
بـــاز هــــــم بـــرای کــشیـــدنش بـــال بـــال میزنی . . .
مــثـــل تـــــــــــــو . . .
کـــه هـــر چــــقدر کـــه بــاشــی . . .
بــاز بــاید بـــاشی !
مـیـفهــمی چـــــه میگویــــم ؟!
بـــــــــــــودنـــت مهــــــــــــم ­ اســـت . . . !

 

 

 

 

 

 

چایت را تلخ نخور !
یکبار صدایم کن تمام قندهای دلم را برایت آب میکنم . . .

 

 

 

 

 

 

کسی را دوست بدار که . . .
قلبـــتان میخواهد نه چشمتان !
نگران حرف یا فکر دیگران نباشید
این عشقِ شماست نه از دیگران . . .

 

 

 

 

 

 

گاهی وقتـــا . . .
یه نفـــر . . .
باعث می شه که حس کنی . . .
چیزی که تـــو رو روی زمین نگه داشته . . .
جاذبه ی زمین نیست . . .

 

 

 

 

 

 

اوج لذت اونجایی ِ که خوابم بیاد . . .
بیای کنارم ، بوسم کنی ، در گوشم حرف بزنی . . .
با خودم مبارزه کنم . . .
مبارزه ی بین خواب و گوش دادن به حرفات . . .
جذب حرفات شدم ، ولی خواب نذاره . . .
آخر سر مقاومتمو از دست بدم . . .
تو آغوشت کم کم خوابم ببره . . .
حرفاتو نفهمم ، فقط تو گوشم ، واسم بشه نجوا . . .
اون موقع ست که بهم حس امنیت دست میده . . .
حس اینکه یکی هست ، کنارم ، تا آخر . . .
و بعد ، راحت تر خودمو بسپارم دست خواب . . .

 

 

 

 

 

 

دوست داشتن به تعــــداد دفعات گفـــــتن نیست !
حسی است ؛
که باید بــــــی کلام هم لمــــــس شود . . .

 

 

 

 

 

 

تمام دنیا را گشته ام
کنار تو اما ، دنیای دیگریست !

 

 

 

 

 

 

ﻣﻌﻨﺎﯼ ﻋﺸﻖ
ﺍﺳﻢ ﮐﺴﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺭﺍﻭﺝ ﺧﺴﺘﮕﯽ ﺍﺯ
ﺑﻪ ﯾﺎﺩ ﺁﻭﺭﺩﻧﺶ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻧﯽ . . .

 

 

 

 

 

 

عشق + تو = زندگی
من – تو = دیوانگی
زندگی + تو = آرامش
زندگی – تو = مرگ

 

 

 

 

 

 

کـسـی چـه مـی دانــد ؟
شاید روزی بیاید که حال من هم خوب شود . . .
هــوا خـــوب شـــود . . .
عــشــق خــوب شــود . . .
و تـــــو . . .
خــــوب مــن شـــوی !

 

 

 

 

 

 

سر و ته این حرفها را که بزنم
باز هم تویی که در سرم ته حرفها را میزنی !

 

 

 

 

 

 

دنبـال کـسے نــیـسـتـم کـہ وقـتـے مـیـگـم مـیـخوام بـرم بگـہ نرو . . .
کسـے رو مـیـخـوام کـہ وقـتـے گـفـتـم مـیـرم بـگـہ :
صـبـر کـن مـنـم بـاہـات میـام نـرو

 

 

 

 

 

 

هیچ رویایی به پای بیداریم با تو نمیرسد
خوابها فقط خودشان را اذیت می کنند !

 

 

 

 

 

 

اس ام اس عاشقانه ۹۳

 

تو که باشی بس است . . .
مگر من جز ” نفس ” چه میخواهم . . . ؟

 

 

 

 

 

 

سه آرزوی قشنگ عاشقانه :
بی من نباشی
بی تو نباشم
بی هم نباشیم !

 

 

 

 

 

 

صندلیت را کنار صندلیم بگذار !
همنشینی با تو یعنی تعطیلی رسمی تمام دردها . . .

 

 

 

 

 

 

مثل قالی نیمه تمام . . .
به دارم کشیده ای
یا ببافم . . .
یا بشکافم . . .
اول و آخر که به پای تو می افتم

 

 

 

 

 

 

شاهرگم قید توست ، بزنم میمیرم . . .

 

 

 

 

 

 

عشق یعنی چون محمد پا به راه
عشق یعنی همچویوسف قعر چاه
عشق یعنی بیستون کندن به دست
عشق یعنی زاهد اما بت پرست
عشق یعنی همچو من دریا شدن
عشق یعنی قطره و دریا شدن
عشق یعنی یک شقایق غرق خون
عشق یعنی درد و محنت در درون
عشق یعنی یک تبلور یک سرود
عشق یعنی یک سلام و یک درود

 

 

 

 

 

 

اس ام اس عاشقانه ۹۳

 

اولین ها مهم نیستن ، این موندنی ها هستن که مهم اند و تو ماندنی ترینی !

 

 

 

 

 

 

خاطرم نیست که تو از بارانی یا که از نسل نسیم هرچه هستی گذرا نیست هوایت بویت فقط آهسته بگو با دلم میمانی

 

 

 

 

 

 

پسر : بزرگترین آرزوت چیه ؟
دختر : اینکه عشقمو زیر بارون بغل کنم ! تو چی ؟
پسر : اینکه کسی که زیر بارون بغلش میکنی من باشم . . .

 

 

 

 

 

 

اس ام اس عاشقانه ۹۳

 

ازتوگفتن کار هرکس نیست ای زیبا غزل
من برای گفتنت باید که مولانا شوم

 

 

 

 

 

 

باور کن “ عین ” و “ شین ” و “ قاف ” جدا از هم که باشند هیچ خاصیتی ندارند !
اما در کنار هم معجزه می آفرینند ، درست مثل من و تو . . .

 

 

 

 

 

 

عشق ینی . . .
عکس کارت ملیتو ببینه و بازم بخوادت !

 

 

 

 

 

 

تمام حرف مجنون یک کلام است
“ نفس ” بی یاد “ لیلایم ” حرام است . . .

 

 

 

 

 

 

اس ام اس عاشقانه ۹۳

 

عاشقی می کنم !
لج می کنم !
بد اخلاق می شوم !
دست خودم نیست . . .
ساعت و زمان هم ندارد !
تو که نباشی . . .
زندگی به کام من تلخ است

 

 

 

 

 

 

ﺑﻌﻀﯿﺎﻡ ﺍﻧﻘﺪ ﺧﻮﺑﻦ که ﺑﺎﯾﺪ ﺯﯾﺮ ﻟﺤﻈﻪ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﭘﯿﺸﺸﻮﻧﯽ ﮐﺎﺭﺑُﻦ ﺑﺬﺍﺭﯼ !

 

 

 

 

 

 

داشتم به صدات گوش میدادم ، حواسم به ” حرفات ” نبود . . . !

 

 

 

 

 

 

“ عشق ” آن است که اگر تو در سفر باشی ، من نمازم را شکسته بخوانم !

 

 

 

 

 

 

اس ام اس عاشقانه ۹۳

 

مرد باس ♥ قلبتو ♥ شارژکنه !
نه سیم ☻کارتتو☻!

 

 

 

 

 

 

آرزویم
با ” تو ” بودن است !
اما . . .
.
.
نه به بهای پا گذاشتن روی آرزوی تو !
آرزویم این است که :
” بخواهی و بمانی ”
نه اینکه بمانی به خواهشم . . . !

 

 

 

 

 

 

آدمایی که احساساتی ان ، خیلی دیوونن ، واسه خوشحالیه عشقشون همه کار میکنن
گاهی وقتا اینقدر دورش میگردن که سر طرف گیج میره !
بعضی وقتام اینقدر مهربونی میکنن که حال طرف بهم میخوره اما ، دل اینجور آدما رو نشکونین ، گناه دارن
اینا تمام خوبیایه دنیا رو تو عشقشون میبینن ، اگه دلشون و بشکونید و تنهاشون بزارید
زندگی رو ازشون میگیرید . . .
آدم باشید ، تنها نذاریدشون . . .

 

 

 

 

 

 

کاش
.
.
.
قلبه آدما هم حرف میزد تا بفهمی چقد خاطرخواتم . . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 943
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 32
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 209
  • بازدید ماه : 2,877
  • بازدید سال : 45,369
  • بازدید کلی : 542,413
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ