loading...
بیتوته
آخرین ارسال های انجمن
بهترین فان بازدید : 323 سه شنبه 11 مهر 1391 نظرات (0)

 

 

                             

 

سرود زیبا و ماندگار رضا رضا از بچه های آباده

 

رضا رضا

رضا رضا

رضا رضا

رضا رضا

دوست دارم نگات کنم تو هم منو نگاه کنی

دوست دارم نگات کنم تو هم منو نگاه کنی

من تو رو صدا کنم تو هم منو صدا کنی

من تو رو صدا کنم تو هم منو صدا کنی

قربون صفات برم از راه دوری اومدم

قربون صفات برم از راه دوری اومدم

جای دوری نمیره اگه به من نگاه کنی

جای دوری نمیره اگه به من نگاه کنی

 

لینک 1          لینک 2          لینک 3

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 943
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 32
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 100
  • باردید دیروز : 289
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 546
  • بازدید ماه : 1,848
  • بازدید سال : 30,300
  • بازدید کلی : 527,344
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ